• شنبه ٣٠ دی ١٤٠٢-١٣:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٢٤
چمران خبر داد:

مرتفع شدن گره های ترافیکی با افتتاح پل های مکانیزه

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در افتتاح پل مکانیزه بزرگراه ارتش با بیان اینکه در این منطقه ترافیک های زیادی وجود دارد اظهارا داشت: معاونت فنی عمرانی اقدامات قابل تقدیری انجام می‌دهد که گره های ترافیکی با پل های مکانیزه مرتفع خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران،"آیین افتتاح پل مکانیزه B9 غرب به غرب بزرگراه ارتش"با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران،حجت‌الاسلام آقامیری عضو شورا،علیرضا زاکانی شهردار تهران، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری،سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک، هادی حق بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و خانواده معظم شهدا برگزار و افتتاح شد.

رئیس شورا با گرامیداشت شهدای فلسطین و بیست و نهم دی‌ماه روز غزه نماد مقاومت تصریح کرد:معاونت فنی عمرانی اقدامات قابل تقدیری در شهر تهران انجام می‌دهد و این اقدامات در رفع گره های ترافیک بسیار مؤثر است و این اقدامات بسیار ارزشمند باید ادامه دار باشد و بتوانیم ترافیک روان داشته باشیم تا رضایتمندی شهروندان را در حوزه ترافیک به نحو مطلوب جلب کنیم.

چمران در ادامه گفت: بهتر بود نام این طرح از B۹ به ب۹ تغییر کند اما به هر شکل این پروژه از طرح‌های مورد نیاز منطقه بوده و اجرای این پروژه منجر به کاهش مصرف سوخت و تصادفات رانندگی در منطقه خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: بنده در شورای چهارم این پیشنهاد و طرح را مطرح کردم که ساکنان این منطقه برای تردد به سمت تجریش باید از مترو استفاده کنند و متروی اقدسیه تا پل ادامه پیدا کند. امیدواریم این طرح دنبال شود و به نتیجه برسد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: